אודות ד.נ.ר סוכנות לביטוח - ד.נ.ר בית לסוכן - בית סוכן

ד.נ.ר סוכנות לביטוח הינה מהסוכנויות המובילות בישראל. הקבוצה מונה כ-300 סוכנים וסוכנות העוסקים בכל תחומי הביטוח – פנסיוני, חיים ואלמנטרי. 

אבני היסוד של פעילותינו מושתתות על הון אנושי, מקצועיות ולמידה מתמדת. מטרתינו היא לסייע לסוכני וסוכנות הקבוצה להיות מובילים בתחומם במקצועיות ובשירות.

על מנת להשיג מטרה זו, יצרנו מגוון תוכניות ופתרונות בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו, בנוסף לשמירת קשר הדוק עם חברות הביטוח ובתי ההשקעות המובילים.

בזכות הנסיון והגודל יצרנו חיבור של עוצמה, המעניק לסוכני וסוכנות ד.נ.ר יתרון משמעותי וכלים רבים לניהול העסק והשירות ללקוחותיהם.

אייקון דנר

ד.נ.ר הינה בבעלות פרטית אובייקטיבית, בידי משפחת נחום ויוסי בן צבי, המשמש גם כמנכ״ל בפועל.

אייקון דנר

כל החברות ובתי ההשקעות פתוחים בפני הסוכנים לבחירה חופשית, על מנת לאפשר את הבחירה הטובה ביותר ללקוח. כל הפתרונות בשוק זמינים לסוכני ולקוחות הקבוצה!

אייקון דנר

מגוון אפיקי הכשרה לסוכנות וסוכנים, בכל שלבי הקריירה, כולל ליווי לדור ממשיך וליווי תיק מתבגר עם הכנה להעברה בין דורית.

אייקון דנר

ד.נ.ר מעמידה אפשרות לרכישת תיק קיים, פנו אלינו לבחינת התיק וקבלת הצעה.


התחומים והאנשים שלנו

אייקון דנר

יוסי בן צבי, בעלים ומנכ״ל ד.נ.ר סוכנות לביטוח

בעל נסיון של 40 שנה בתחום הביטוח, בעבר בעלים של פריזמה ובעל ידע נרחב בשילוב תחומים של אלמנטרי ופיננסים. בעל רשיון פנסיוני, כללי וימי.

כל אחד מתחומי הפעילות מנוהל על ידי איש מקצוע מומחה, על מנת להבטיח שמירה על רמת ידע ומקצועיות בלתי מתפשרת.

ביטוח חיים ופרט – המחלקה מנוהלת על ידי שדרת מפקחי ד.נ.ר: 9 מנהלי יחידות ומפקחים המנהלים את כל פעילות ביטוח החיים, פרט ופנסיוני. כולל ליווי בשטח, פתרון בעיות מול היצרנים, ליווי להגשמת תוכניות עבודה, ליווי גופים מוסדיים גדולים, במטרה להגדיל את תיק הסוכנים. המחלקה מנהלת כמיליארד ש״ח בביטוח פנסיוני ומוכרת פרמיה בסך כ-200 מלש״ח בשנה ביטוח פנסיוני וסיכונים.
לקריאה נוספת>>

שוק ההון ופיננסים – בניהולו של ינון מור, בעל ותק של 15 שנה בתחום. לשעבר בפסגות ובנק איגוד והיכרות מעמיקה עם אספקטים שונים של המערכת – כיצרן וכנותן שירות. בעל רישון דואלי (מותלה ניהול תיקים).
מחלקת הפיננסים בד.נ.ר פועלת מול כל היצרנים ובתי ההשקעות בארץ, ומנהלת כמיליארד וחצי ש״ח כספי לקוחות בתחומי הפנסיוני, כסף פנוי ותכנון פרישה. לקריאה נוספת>>

ביטוח אלמנטרי -עד לשנת 2023 התבצעה פעילות בתחום הביטוח האלמנטרי בניהולו של יעקב (ג׳קי) רוזנברג אשר נקראה ד.נ.ר – רוזנברג סוכנות לביטוח.

החל מנובמבר 2023 נרכשה הפעילות של ד.נ.ר בתחום הביטוח האלמנטרי על ידי קבוצת אליפים.

סוכני ד.נ.ר בתחום הביטוח האלמנטרי מקבלים כיום את כל מעטפת השירותים בתחום הביטוח האלמנטרי מקבוצת אליפים.    

לקריאה נוספת>>

 

 

בודק...
השאר הודעה בוואטסאפ
לחשבון פייסבוק שלנו